מבצע חורף 2022 - אטרקציה רביעית חינם (לפרטים)

במאמר הקודם העלנו בפניכם נקודות חשובות בכל הנוגע למועד החתונה: יום, חודש, שנה, תאריך מיוחד. במאמר זה נציג בפניכם עוד שיטות להוזלה במחיר האירוע.

שיטות ודרכים להורדת מחיר החתונה

מבצעים והנחות , קבוצות רכישה : לעיתים תוכלו למצוא חבילות חתונה משתלמות – שמלת כלה, כולל איפור ושיער במחיר מציאה. חליפת חתן במבצע, 1+1 על קולקציות ישנות וכדומה.

הנחות משמעותיות תוכלו למצוא בקבוצות רכישה. כיום ניתן לחבור לעוד זוגות מתחתנים ולהשיג מחיר משתלם על אטרקציות לאירועים. קבוצות רכישה הופכות ליותר ויותר פופולריות בקרב הזוגות המתחתנים.

אל תציגו עצמכם כחתן וכלה : זה הרי ידוע שמחירים לחתן ולכלה מוקפצים באופן אוטומטי ולכן אתם בהחלט יכולים לחסוך בכך שתגיעו לחנויות המובחרות ולא תציגו עצמכם כזוג טרי העומד להתחתן בקרוב. כך למעשה תוכלו לקפוץ לחנות חליפות הקרובה ולרכוש את אותה חליפת חתן במחיר אטרקטיבי.

מיקוח : אל תשכחו שאנחנו ישראלים וישראלים יודעים להתמקח. נסו להתמקח עם הספקים השונים ובכך תוכלו לחסוך בעלויות נוספות. זכרו כי אין זה בושה להתמקח מול הספקים. בסופו של יום זה האירוע שלכם ואתם צריכים לשלם עליו בסיומו.

חבילות ספקים : וודאו עם הספקים מהי החבילה המשתלמת ביותר שלהם. על חבילה זו נסו להשיג אטרקציות נוספות. כמו למשל הפרחת בלונים בחופה, זיקוקי דינור בעת שבירת הכוס וכדומה.

פתקי הושבה : כאשר האורחים מתפזרים מהחופה הם ירצו לשבת במקומותיהם ולכן וודאו שיש לכם פתקי הושבה המכריזים על סדר מופתי. כך למעשה תחסכו בהוצאות הרזרבה. ככל שתצמצמו שולחנות כך למעשה תחסכו בהוצאות מנה מיותרות.

לסיכום, וודאו מול כל ספק את המחיר לפני הפגישה איתו. לאחר שתדעו איזה חבילה כל ספק מציע לכם ומה הסכום הכולל תוכלו לחשב הוצאות מול הכנסות עתידיות מהחתונה. חישוב נכון ומסודר של כל הגורמים המרכיבים חתונה שלמה יעזור לכם להגיע למצב בו אתם יכולים להרוויח מעט כסף מהאירוע הגדול שלכם.

מאחלים לכם המון מזל טוב ושניפגש בשמחות!

דילוג לתוכן