מבצע חורף 2022 - אטרקציה רביעית חינם (לפרטים)

חתונה יכולה להיות עסק די יקר ולא רווחי עבור בני הזוג. יחד עם זאת והודות לכך שמדובר בסכומים די גדולים ניתן לחסוך סכום מכובד. ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיכולים לחסוך לכם סכום נכבד מיום החתונה.

זמן האירוע : לא חייבים לחגוג את אירוע החתונה ביום חמישי ועוד בעונת החתונות (עונת הקיץ).

עונת הקיץ עמוסה בחתונות, גם כי מזג האוויר מאפשר חופה בחוץ וגם כי בתקופת הקיץ ניתן להתחתן במגוון רחב של תאריכים. אלו למעשה היתרונות של חתונה בקיץ, אך מה הם החסרונות? ובן, עונת הקיץ בישראל היא חמה מאוד ואף קשה. תוכלו למצוא את עצמכם מתים מחום בזמן שאתם ממתינים לאירוע החופה. לחות יכולה לגרום לתסרוקות האורחים וגם הכלה ליפול בטרם עת, לכן היערכו לכך בהתאם.

חתונה בעונת החורף יכולה להיות מעיקה, יחד עם זאת היא יכולה להיות מוצלחת. בעונת החורף ישנם סיכונים אך אם אתם יודעים להתמודד איתם תוכלו גם לצאת מורווחים בחתונה וגם מתחממים ברחבת הריקודים.

זכרו שבעונת החורף ישנם פחות אירועים בגלל תנאי מזג האוויר ולכן תוכלו למצוא מחירים משתלמים אצל רוב הספקים. (צלמים, DJ, צלמי מגנטים, מחיר מנה באולמות). אם ברצונכם לחסוך בעלויות החתונה עונת החורף בהחלט משתלמת עבורכם.

גורמים המשפיעים על מחיר החתונה :

מיקום החתונה

ככל שתתרחקו ממרכז הארץ כך תגדילו את הסיכויים לחסוך בחתונה. זכרו שלמרבית האולמות במרכז הארץ יש שם ולכן בעלי האולמות מרשים לעצמם להעלות את המחירים באופן גורף בכל ימות השנה. ככל שתתרחקו ממרכז הארץ כך תוכלו להפחית בעלויות.

חודשי השנה

בין חודשי הקיץ וחודשי החורף קיימים פערים עצומים בין המחירים. חודש ספטמבר נחשב לחודש היקר ביותר. בזמן שחודשי דצמבר, ינואר ופברואר נחשבים לזולים ביותר. כמו כן, חודש מרץ הינו החודש היקר ביותר לחתונה מבין חודשי החורף. אחריהם אפריל ומאי.

תאריכים מיוחדים

בלוח השנה תוכלו למצוא כמות מוגבלת של תאריכים מיוחדים לכן, אם ברצונכם להתחתן בתאריך מיוחד כגון : 17.7.17 תצטרכו להתחרות עליו עם כמה זוגות ובנוסף, תשלמו מחיר גבוה ולעיתים לא משתלם.

יום בשבוע

זוגות רבים מעדיפים להתחתן ביום חמישי, כך הם למעשה יכולים להיות רגועים מיום העבודה שמחכה לאורחים למחרת. יום חמישי הוא יום מבוקש ביותר כך למעשה תוכלו להכפיל את מחיר החתונה ולהגיע למצב שאתם כמעט ומפסידים כסף בחתונה במקום להרוויח.

דילוג לתוכן