מבצע חורף 2022 - אטרקציה רביעית חינם (לפרטים)

מחפשים מגנטים לאירועים בזול ?
לקוחות רבים מחפשים מגנטים לאירועים בזול (במיוחד עבור אירועים קטנים של שעה- שעתיים) ועושים השוואת מחירים מקיפה בין חברות המספקות שירותי צילום ומגנטים לאירועים.
חשוב להבין את המשמעות של מגנטים זולים
חברת מגנטים שמוכנה לספק שירותי צילום מגנטים במחיר נמוך, סביר להניח תספק לכם מגנטים באיכות ירודה שעשויים מחומרי גלם זולים מאוד – מגנטים שידהו אחרי מספר שבועות .
סיבה אפשרית נוספת היא שחברת המגנטים הינה חברה חדשה ומחפשת לקוחות שאפשר "להתגלח" על חשבונם.

צילום מגנטים בזול

ואם מדובר באירוע קטן? האם אפשר למצוא מגנטים בזול?

וובכן, ננסה להיכנס לראש של צלם המגנטים, אירוע קטן הוא אירוע לכל דבר, ויש הוצאות שלא משתנות. (מיסים, רו"ח, ביטוח לאומי, דלק, זמן נסיעה, עובדים, בלאי ציוד ושעות עבודה).צלמי מגנטים משקיעים עשרות אלפי שקלים על ציוד טוב ואיכותי, מצלמות ועדשות מקצועיות. ואין סיבה לצאת לאירוע בשביל רווח קטן מאוד של 200 שקל (לפחות לא אלה שמכבדים את עצמם).

חשוב להבין שגם אם מדובר באירוע קטן של מספר משתתפים בודדים וזמן האירוע הוא שעה-שעתיים.
צריך לזכור שאירוע הוא אירוע לכל דבר – אירוע קטן ככל שיהיה יכול לבוא על חשבון אירוע גדול שיכול לבוא במקומו.
(אני באופן אישי נתקלתי בהמון מקרים שלקוחות מתקשרים אלי יום לפני האירוע ומחפשים צלם מגנטים – כי צלם המגנטים שהם הזמינו לא יכול להגיע לאירוע מסיבה כלשהי..במילים אחרות -צלם המגנטים הבריז – וכשאני שומע על מקרה כזה ושומע את הצעת המחיר שהלקוח קיבל – אני מיד מבין מדוע הצלם הבריז – הרי אין סיבה הגיונית להבריז מאירוע – צלמי מגנטים רוצים להתפרנס בכבוד. אבל כשמדובר באירוע קטן עם מחיר נמוך מאוד – סביר להניח שצלם המגנטים קיבל הזמנה לאירוע גדול ומשתלם יותר.
לכן צריך לחשוב על זה כשמבקשים הצעת מחיר זולה .

מתי כן אפשר למצוא מגנטים בזול ?

יש כמה מקרים ספציפיים בהם באמת אפשר לקבל הצעת מחיר משתלמת וזולה אם למשל מדובר באירוע שהוא סוג של תרומה לעמותה כלשהי, או אם מדובר באירוע צהריים, או אירוע "על הדרך" מה שנקרא..אפשר בהחלט לקבל הצעה אטרקטיבית.

דילוג לתוכן