מבצע חורף 2022 - אטרקציה רביעית חינם (לפרטים)

מגנטים ללא הגבלה זה מונח שיכול לבלבל את הלקוחות, יש המון דברים שחשוב לוודא לפני שבוחרים צלם שמבטיח לכם "מגנטים ללא הגבלה".

ההנחה של הלקוח כשהוא שומע ללא הגבלה – היא שהוא יקבל כמות בלתי מוגבלת של מגנטים לאורך כל האירוע , וזו נקודה שיכולה להוות מכשול לשני הצדדים, גם ללקוח וגם לצלם.

כל אחד מפרש את המונח ללא הגבלה בצורה שונה, ואם אין משהו מוגדר מראש זה יכול להוות בעיה ועוגמת נפש לשני הצדדים אך בעיקר ללקוח.

מבחינת הלקוח ברוב המקרים הוא יצא מאוכזב, מכיוון שבדיסק התמונות הוא יגלה שיש הרבה פחות תמונות ממה שהוא ציפה.

צלם מגנטים שמבטיח לכם מגנטים חופשי וללא הגבלה, יכול לעבוד בצורה איטית ובכיף שלו, מבלי להיות לחוץ.

על מנת למנוע עוגמת נפש, הכנתי מדריך קצר עם 5 טיפים שימושיים שמומלץ לשאול את צלם המגנטים שלכם.

 

 

1. כמה אנשים מגיעים לאירוע ?

חשוב מאוד לוודא כי לאירוע יגיעו צוות של 2 אנשים לפחות – צלם מגנטים + גרפיקאי – שאחראי על הדפסת המגנטים, חיתוך וחלוקת המגנטים . יש הרבה מקרים שלאירוע מגיע צוות של איש אחד (שהוא גם הצלם, גם החותך, גם העורך

2. דרשו מצלמם המגנטים "כמות מינימום"

על מנת שלא תצעו מאוכזבים, בקשו מצלם המגנטים שיתחייב לכם על כמות מינימום של מגנטים שיצאו במהלך הערב, כך תוכלו להיות בטוחים שלפחות תקבלו תמורה עבור הכסף שאתם משקיעים.

3. שעות פעילות באירוע

תאמו מראש עם צלם המגנטים מהן שעות הפעילות בהן הוא מצלם ? רוב צלמי המגנטים עובדים 4 שעות ( 19:30-23:30) אם אתם רוצים להאריך את שעות הפעילות – חשוב מאוד לומר זאת לצלם המגנטים מראש.

4. כמות העתקים

פרט חשוב נוסף שיש לוודא כי צלם המגנטים מוציא כל תמונה כמספר האנשים המופיעים בתמונה – זאת אומרת אם יש 3 אנשים בתמונה שיצאו 3 העתקים.

תעמדו על זה שיהיה חוזה והכל יהיה כתוב ומתועד בטופס הזמנה מסודר

עמדו על כך שיהיה חוזה/הסכם ביניכם לבין צלם המגנטים , אם זה במייל או בווצאפ – העיקר שכל מה שסוכם שיהיה כתוב בצורה ברורה ולא בעל פה.

בגדול, אלה הדברים החשובים שצריך לשים לב אליהם כשאתם שומעים את המשפט "ללא הגבלה" –  אך כמובן שיש עוד המון פרמטרים ושיקולים לפיהם בוחרים צלם מגנטים– לקריאת המדריך המלא לחצו כאן

[pojo-form id="3497"]
דילוג לתוכן