מבצע חורף 2022 - אטרקציה רביעית חינם (לפרטים)

נמצאים לפני אירוע חשוב בחייכם? כיום קיימים סוגים שונים של אירועים מיוחדים אותם נהוג לחגוג בדרך יצירתית. אירוע חתונה הוא אחד מהם, כיום מגוון אטרקציות מחכות לכם בעת האירוע. בין האטרקציות תוכלו למצוא : הפרחת בלונים בחופה, מגנטים לאירועים, זיקוקים, תא צילום מיוחד שישעשע את האורחים ומגוון אטרקציות נוספות. הדמיון הוא שמדריך אתכם כיצד לגרום לאורחים ליהנות אף יותר מהאירוע המיוחד שלכם.

אטרקציות לאירועים – מה תוכלו למצוא שם?

מגנטים לאירועים – אחת האטרקציות היותר מבוקשות באירועים היא כמובן יצירת מגנטים לאירוע. זיכרון מתוק מאירוע בלתי נשכח. בענף זה תוכלו למצוא מגוון חבילות משתלמות לאירועים קטנים וגדולים. מרבית החברות מציעות מגנטים ללא הגבלה אך חשוב שתדעו שעליכם להגביל את החברה המספקת עבורכם את שירותי המגנטים למינימום מגנטים בכל האירוע. כך למעשה אתם מגדירים תיאום ציפיות מול חברת הספק.

הפרחת בלונים בחופה – מעמד החופה הוא אחד הרגעים היותר מרגשים שתוכלו להיות עדים לה ולכן מרבית הזוגות מעוניינים במעמד חופה מושלם הכולל בתוכו מגוון אטרקציות. הפרחת בלונים בחופה קורה בדרך כלל לאחר שבירת הכוס, ברגע מרגש זה בו החתן שובר את הכוס והופך את הכלה לאישתו. הפרחת בלונים בחופה היא למעשה גימיק נחמד שגורם לאורחים לצפות באירוע מרגש הכולל בתוכו אירוע ראווה לעיניי המתבונן.

תא צילום – לאחרונה תא צילום הפך לאטרקציה בלתי נשכחת באירועים. האורחים יכולים לקבל הפוגה קטנה מהריקודים ומהמנות המוגשות ולהשתובב בתא הצילום. בתא הצילום תוכלו להתחפש בתחפושות ולצלם אתכם במגוון פרצופים מצחיקים. זו בהחלט מזכרת בלתי נשכחת מאירוע מצוין.

זיקוקים בחתונה – למרבית האנשים חתונה היא אחד האירועים היותר מרגשים ולכן השאיפה לשלמות האירוע גוברת, מרבית הזוגות מבקשים להפריח את הזיקוקים לאחר שבירת הכוס או לחילופין בכניסת החתן והכלה אל החופה.

לסיכום, תוכלו למצוא מגוון אטרקציות לאירועים אשר יוסיפו מעט פלפל לאירוע שלכם ובנוסף, האורחים יכולים לסיים את הערב עם מזכרת קטנה מאירוע בלתי נשכח.

לבירור מחירים וחבילות משתלמות לחצו כאן.

דילוג לתוכן