מבצע חורף 2022 - אטרקציה רביעית חינם (לפרטים)

בחירת צלם מגנטים מקצועי תמיד תהיה קשה ומסובכת. שוק המגנטים מוצף ולכן תוכלו למצוא בענף המון צלמי מגנטים אשר לא מובילים בתחום ורחוקים מלהיות מקצועיים.  אז לפני שאתם בוחרים את צלם המגנטים שיתעד עבורכם את האירוע המושקע שלכם כדאי שתדעו להבחין בין המומחים בתחום לבין הנוכלים הפחות מקצועיים.

עוד לפני ששמעתם את המחיר כדאי שתבחינו בכמה נקודות חשובות בכל הנוגע לצלם המגנטים שיצלם עבורכם את האירוע החשוב בחייכם.

  1. הפגישה צריכה להתקיים עם צלם האירוע ולא עם סוכן המכירות שלו. כך למעשה תוכלו לשאול כמה שיותר שאלות מקצועיות בתקווה שצלם המגנטים אכן מקצועי והוא יענה לכם בקפידה על כל השאלות. זכרו אתם צריכים לדרוש פגישה עם הצלם ולא עם סוכן המכירות, פרט חשוב שיעזור לכם לגבש דעה בהמשך.
  2. כמות מגנטים – כיום מרבית צלמי המגנטים מציעים חבילת מגנטים ללא הגבלה, אך האם אמת בדבריהם? לפני שאתם סוגרים את עסקת חייכם מגנטים ללא הגבלה כדאי שתציבו לצלם המגנטים מינימום מגנטים, מגנטים ללא הגבלה יכולים להיות גם 200 עבור אירוע המכיל 400 איש.
  3. איכות – איכות המגנטים היא הדבר החשוב ביותר, הרי לא תרצו שבעתיד המגנטים ידהו ויהפכו מזיכרון מאירוע מושלם לתמונה חסרת ערך וחסרת צבעים. לכן, כל שעליכם לעשות הוא לבקש מצלם המגנטים שיראה לכם דוגמאות והכי חשוב תבקשו המלצות מלקוחות קודמים, כך תוכלו לדעת לאן אתם נכנסים.
  4. מחיר – כיום המחיר למגנטים נע בין 500 ל – 2000 הבעייתיות נוצרת בכך שיש המון צלמי מגנטים בשוק שמציעים עצמם במחירים זולים ובכך הם פוגעים בצלמים המקצועיים. אם ברצונכם לחסוך באירוע החשוב בחייכם חשוב שלא תעשו זאת ע"י לקיחת צלם מגנטים לא מקצועי.

לסיכום, זכרו כי צלם המגנטים צריך להיות מקצועי, בחירת הצלם וסגירת העסקה צריכה להתבצע אך ורק מול הצלם ולא ע"י סוכן מכירות. כמות המגנטים היא חשובה אך דעו שגם למגנטים ללא הגבלה ישנו טריק ולכן עליכם לקבוע מינימום מגנטים. איכות המגנט חשובה ביותר, הרי לא תרצו שבעוד כמה שנים המגנטים יהפכו לזיכרון דהוי. ולבסוף, המחיר, מחיר המגנט צריך להיות הוגן ורציונלי. כעת כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לבחור את צלם המגנטים הטוב והמקצועי ביותר ואנחנו מאחלים לכם בהצלחה!

לקביעת פגישה עם צלם המגנטים שלנו לחצו כאן!

דילוג לתוכן