מבצע חורף 2022 - אטרקציה רביעית חינם (לפרטים)

אין אחד שלא רוצה לקבל מגנט שישמר לו לכל החיים. כאשר אנחנו מזמינים מגנטים לאירועים אנחנו רוצים לקבל את המגנט באיכות הטובה ביותר. אחד כזה שיישאר למשך כמה שנים טובים ואם אפשר לכל החיים מה טוב. בדיוק בשביל אירועים כאלו התחילו להמציא מדפסות היכולות לבצע את הזרקת הדיו בצורה מקצועית ויסודית. המדפסות התרמיות מסוגלות לייצר תמונה באיכות של בית דפוס. כך למעשה המגנטים לא דוהים ושומרים על צבעם זמן רב.

מה זה בעצם מדפסת תרמית?

מדפסת תרמית היא למעשה מדפסת מפותחת מבחינה טכנולוגית. לתוך המדפסת מכניסים גליל, הגליל מתחמם לטמפרטורה גבוהה מאוד ועובר הלחמה גבישית (צבע מוחדר אל הגליל עצמו). גבישי הצבע נמסים והגליל נחתך לריבועים על פי מידות שבחרתם קודם לכן. גליל הנייר שבתוך המדפסת הינו גליל למינציה שמקבל את שכבת הצבע בחום גבוה ולכן הצבע נשאר על הגליל.

התוצאה שנקבל בסיום התהליך הינה תמונה באיכות בית דפוס או לפחות מעבדת צילום. מכיוון שהגליל עובר תהליך של חום גבוה הצבעים לא ידהו ויישארו זמן רב על המגנט עצמו.

עלות החומרים – מדפסת תרמית

כאשר מדובר על מדפסות תרמיות החומרים יקרים יותר מאשר מדפסות רגילות. מדפסות הזרקות דיו רגילות לא עומדות בחום הגבוה של המדפסת התרמית.

מדפסות תרמיות יקרות וחומרי הגלם שלהן יקרות עוד יותר. מדפסת תרמית יקרה פי חמישה מאשר מדפסת הזרקת דיו רגילה. יש לקחת בחשבון כי מדפסות אלו יקרות בגלל איכותן. איכות התמונה היוצאת לבסוף היא מושלמת, מקצועית וזה נראה כאילו עכשיו התמונה יצאה מבית דפוס מקצועי. התמונה אינה דוהה ולבסוף מתקבל חומר גלם איכותי. אנו ממליצים להשתמש במגנטים מסוג זה, כך הזיכרונות שלכם ושל האורחים נשמרים לאורך שנים ואולי אפילו חיים שלמים.

ההמלצה של חברת magnetx היא כמובן להשתמש במגנטים מסוג זה, העלות מעט יותר יקרה מאשר מגנטים רגילים אבל זכרו שעל זול תמיד משלמים יקר יותר.

מאחלים לכם בהצלחה בבחירת צלם המגנטים שלכם וכמובן מזל טוב לרגל האירוע החשוב בחייכם!

דילוג לתוכן