מבצע חורף 2022 - אטרקציה רביעית חינם (לפרטים)

לפני שאתם סוגרים עם חברה שתספק עבורכם את המגנטים לאירוע המיוחד חשוב שתערכו סקר שוק, אתם בטח שואלים למה, שוק המגנטים מוצף, בשנתיים האחרונות קמו עוד ועוד חברות המספקות מגנטים לאירועים, אך האם כל חברה תספק עבורכם את חומר הגלם המקצועי ביותר? לשם כך עליכם לערוך סקר שוק שבו תוכלו לבדוק את איכות המוצר וכמובן להבין – כמה עולים מגנטים לאירועים?

מחיר מגנטים לאירועים: אז כמה עולים מגנטים לאירועים?

אטרקציות לאירועים – אתם ודאי שואלים כמה יעלה לכם התענוג, נכון שמחיר האטרקציה חשוב אך איכות המוצר חשוב לא פחות, כאשר אתם בוחרים חברה שתספק עבורכם מגנטים לאירוע החשוב בחייכם עליכם לשים לב לכמה פרטים חשובים. מחיר מגנטים לאירועים מושפע מכמה דברים ובין היתר צריך לבדוק:

  1. איכות חומרים – ישנן חברות אשר אינן מתמקצעות בהדפסת מגנטים ולכן לאחר זמן מה מיום האירוע תוכלו לראות כי הצבעים נעלמים ואיתם הזיכרונות מיום האירוע. כל מה שעליכם לעשות הוא למעשה לבדוק את איכות המגנט בעת הפגישה, בקשו המלצות קודמות וכמובן תוודאו שביום הפגישה בעל חברת המגנטים מגיע עם דוגמאות חיות.
  2. חברת בעלת ניסיון – כפי שהזכרנו בפסקה הקודמת ישנן חברות רבות בשוק המגנטים ולכן תוכלו להיתקל בחברות בעלות ניסיון מועט לעומת החברות האחרות. כל שעליכם לעשות הוא למעשה לבדוק את העבודות הקודמות של אותה חברה ולבדוק האם הניסיון מדבר בעד עצמו.
  3. אהבה למקצוע – בעולם האירועים החיוך הוא השירות החשוב ביותר, אם צלם המגנטים מגיע ללא חיוך לאירוע סביר להניח שהתמונות שיצלם באותו יום יראו בדיוק אותו הדבר כמו מצב רוחו של הצלם.
  4. מחיר – עליכם לבדוק האם המחיר טוב עבורכם או שהוא יקר מידי, האם מחיר מגנטים לאירועים משתלם עם חומר גלם מקצועי – זה למעשה הסוד המקצועי.

לסיכום, כל מה שעליכם לעשות הוא לבדוק האם חברת המגנטים בעלת ניסיון בתחום, האם הם משתמשים בחומרים איכותיים ובנוסף, האם הצלם מגיע חיובי לאירוע. זכרו שתמונות המודפסות על מגנט הם הזיכרון הטוב שנשאר לכם מיום האירוע ולכן עליכם לבחור את חברת המגנטים המקצועית ביותר בתחום.

דילוג לתוכן