מבצע חורף 2022 - אטרקציה רביעית חינם (לפרטים)

המדריך היחיד שתצטרכו: ארגון מסיבת בת מצווה בבריכה - כל מה שחשוב לדעת !

מסיבת בת מצווה בבריכה, הפכה בשנים האחרונות לחגיגה סטנדרטית, שמתאימה לקהל חוגגים רחב ומגוון, וזה נובע משלל סיבות, בין היתר:

  • לעשות מסיבה ייחודית ולשבור את המסורת של "חגיגת בת מצווה באולם אירועים"
  • מתאים לכל הגילאים ואף אחד לא משתעמם – כיף גדול לקטנים, והמבוגרים יושבים מסביב לשולחן ונהנים מקייטרינג ברמה גבוהה שלא נופל מאוכל של אולם אירועים ולפעמים אף יותר טוב.
  • העובדה כי לפעמים אין מספיק מוזמנים כדי לחגוג באולם
  • חודשי הקיץ החמים מאפשרים לאוכלוסייה הישראלית לחגוג בת מצווה על שפת הבריכה כשכולם רעננים ומרוצים.
  • אווירה משפחתית יותר מאשר הפורמט הקבוע של אולם אירועים

ועוד סיבות רבות, כל אחד מסיבותיו .

מה שכן, מסיבת בריכה דורשת היכרות מסוימת עם הקונספט הזה, מי שלא בקיא בנושאולא התכונן מראש, יכול לחוות כאב ראש גדול במהלך האירוע עצמו.

יש המון דברים קטנים שלא תמיד חושבים עליהם כשמתכננים מסיבת בריכה, ולשם כך הוצאנו את המדריך המושלם שיעזור לכם להפיק מסיבת בת מצווה בבריכה בקלות ובעיליות.

  • גם תחסכו כסף רב על דברים שנראה לכם שצריך ולא באמת צריך.
  • גם המסיבה תתנהל בצורה טובה יותר ותעבור בכיף

מכיוון שמדריך זה מפורט לפרטי פרטים, חילקנו אותו לתתי נושאים,

שנתחיל ?

פרטים שחשוב לדבר עליהם עם המקום (בעלי הבריכה) 

דגשים חשובים למסיבת בריכה – עשה ואל תעשה

10 טיפים קטנים שישדרגו לכם את החוויה

תיאום ציפיות מול התקליטן

רעיונות למסיבת בריכה

ספקים באירוע

 

 

  • ראשית, כשבאים לסגור עם מקום מסויים, חשוב לוודא שיש רשיון עסק בתוקף לבריכה עצמה, זה ניראה לכם אולי קצת הזוי אבל חשוב שתדעו שיש הרבה מקומות שעובדים ללא רשיון עסק בתוקף.
  • בנוסף, חשוב לסכם את כל הפרטים מראש ושהכל יהיה כתוב: למשל אם מדובר בבריכה שפועלת ביום ועד לשעות הערב – תוודאו שהבריכה תהיה אך ורק לרשותכם כשעה-שעה וחצי לפני תחילת האירוע – וזה כדי לתת לעובדי המקום לנקות את המקום לקראתכם, אתם לא רוצים ג'יפה במסיבת הבת מצווה שלכם, נכון? אתם רוצים שכל הלכלוך שיצטבר בבריכה במשך כל היום יפונה לקראת האירוע שלכם ושתקבלו מתחם נקי. בנוסף לכך, הספקים שתסגרו איתם – צריכים זמן להתארגן ולהתכונן לאירוע שלכם – ולפעמים עצם העובדה שהמתחם עדיין מלא באנשים מפריעה לספקים להתכונן כמו שצריך.
  • חשוב לסכם את שעות הפעילות מראש (משעת קבלת הפנים ועד לשעת סגירת המסיבה)
  • חשוב לוודא שלא ימציאו לכם הוצאות נוספות – לכן דרשו שעל ההסכם שלכם יהיה כתוב " המחיר כולל כל ההוצאות הנלוות" כך שהמקום לא יוכל לבוא לאחר האירוע בדרישה לתשלום נוסף בגין שירותים נוספים – (שמירה, שירותי הצלה, נקיון המתחם בסוף האירוע) אלה דברים שחשוב לוודא שרשומים בהסכם וכדי למנוע הוצאות נוספות – דרשו מבעל המקום לכתוב שכל ההוצאות הנלוות – הכל מגולם במחיר שסוכם . כך תמנעו מריבים מיותרים ומאי נעימות.

וכך גם בעל המקום יבין שהוא לא יכול לשחק איתכם והוא עושה עסק עם מישהו שמבין דבר או שניים.

דגשים למסיבת בריכה

  • מומלץ לעשות סיור במקום ולתכנן בצורה מדויקת – איפה יהיה כל דבר ? למשל – היכן למקם את הקייטרינג ? איפה יהיו השולחנות והכסאות ? וודאו כמובן שיש מספיק מקום לכמות השולחנות שאתם צריכים להביא.
  • חשוב לדאוג שהשירותים תמיד יהיה נקיים ושלא יהיה חסר נייר טואלט (בעיה נפוצה בבריכות שחסר נייר טואלט)

תיאום ציפיות מול התקליטן

וודאו שאתם מביאים תקליטן שעשה מסיבת בריכה ולא תקליטן שלא מכיר את הקונספט – למה זה חשוב – מכיוון שיש תקליטנים (לפעמים תקליטנים טובים מאוד שעושים אירועים גדולים באולם) אבל לא מכירים את הקונספט ואין להם נסיון בהפעלת ילדים – מה שכמובן חובה באירוע מסוג זה – בנוסף וודאו עם התקליטן אם הוא מביא איתו אביזרים לרחבת הריקודים ? (גימיקים זוהרים ושטויות כאלה) – וודאו עם התקליטן שהמחיר כולל הנחיה, תאורה והגברה במידת הצורך.

ספקים באירוע

אם אתם מזמינים צלם, דאגו שהוא יגיע לפחות חצי שעה לפני שיגיעו האורחים – כדי שיהיה אפשר לעשות לכם צילומי משפחה לפני שהאורחים מגיעים – זה בלתי אפשרי להצטלם צילומי משפחה בזמן שמקבלים אורחים – טעות נפוצה היא לחכות לסוף האירוע ולדחות את הצילומים לסוף – דבר שכעמט אף פעם לא קורה – בסוף האירוע לא יהיה לכם חשק וכוח להתחיל להצטלם וגם תהיו סחוטי אנרגיה – לכן מאוד חשוב להקפיד להצטלם בהתחלה . בסוף זה המזכרת היחידה שתשאר לכם מהאירוע הזה.

קיירטיג / השכרת ציוד (כסאות, שולחנות)

דרשו מחברת הקייטרינג לערוך סיור מקדמים במקום ולוודא שהם מכירים את השטח ויהיו מוכנים לכל תרחיש. אל תמעיטו בדבר הזה –  לפעמים דברים שניראים לכם ברורים מאליהם ולא דיברתם או ביקשתם מחברת הקייטרינג – יכולים להפיל אתכם . לכן עדיף "להפיל" עליהם את האחריות ושהם יגיעו מוכנים לכל תרחיש.

השירותים שלנו:
קייטרינג למסיבת בת מצווה בבריכה השכרת ציוד למסיבת בריכה השכרת מתנפחים לבריכה עיצוב בלונים בר שייקים בר מתוקים אביזרים לבריכה מסיבת פול מון בבריכה הפעלות לילדים בבריכה צלם מגנטים לבת מצווה די ג'יי + מפעיל לבת מצווה במסיבת בריכה

דילוג לתוכן