מבצע חורף 2022 - אטרקציה רביעית חינם (לפרטים)

נמצאים לפני האירוע הגדול בחייכם? חתונה היא אירוע משמעותי ולכן יש לוודא כי היום עובר בצורה מושלמת גם לזוג הטרי וכמובן לאורחים המגיעים לשמח את החתן והכלה.

כיום הטרנד החזק ביותר בעולם החתונות הוא כמובן מגנטים לאירועים, מגנטים לחתונה הפכו לחלק בלתי נפרד מיום האירוע הגדול. אך עם חלוף השנים אטרקציות לאירועים כוללים עוד ועוד פיצרים מגניבים ושווים.

בין המתנות לאורחים למתנה תוכלו למצוא מגוון רחב.

  1. קופסאות חתן כלה מתוקות – קופסאות אלו יכולות להכיל בתוכן, ממתקים שווים, תכשיט קטן או צעצוע. במרבית המקרים תוכלו להיתקל במתנה מסוג זה.
  2. תיק חתן כלה – זוהי מתנה למשקיענים בלבד, מתנה זו כוללת את תיק החתן כלה ויכולה להכיל בתוכה, דוגמיות של בשמים, ריחן ועוד.
  3. קופסאות פח חתן כלה – בקופסאות אלו לרוב תוכלו למצוא פתק "תודה שהגעתם" וממתק שווה, זוהי בהחלט מזכרת מקסימה לאורחים מהחתונה שלכם.

 

כמובן שבין המתנות תוכלו למצוא מגוון רחב, משעשע ומושקע. זכרו שמתנות מסוג זה מגדילות למעשה את סל ההוצאות בחתונה ולכן יש לחשוב בצורה אובייקטיבית על חלוקת התקציב.

לסיכום, וודאו כי מתנות מסוג זה עומדות בתקציב שלכם, ככל שתתפזרו יותר כך תחרגו מתקציב החתונה, זכרו בסופו של יום אירוע החתונה צריך להיות מחושב וכלכלי.

דילוג לתוכן